En fysiker

maj 2, 2007

Japp! Jag är inte den enda fysikern som hamnat i Trondheim. Jo det är sant att jag är den enda som hamnat här rakt emot min vilja men vi vill båda härifrån nu i alla fall. Han jobbar för en före detta del av mitt företag som gått sin egen väg. Han har varit här uppe i lite över ett år och har nu sagt upp sig. Han flyttar tillbaka till Sverige om ett par månader. Han ser dock stor potential i att fortsätta inom samma bransch hemma i Sverige och tyckte vi skulle starta eget i Stockholm. Jag är kanske inte lika övertygad men vi får väl se!

Kort vecka i Trondheim denna vecka och ganska roliga arbetsuppgifter också. Tyvärr så är det inte kul nog för att jag ska tycka att det väger upp för det sunkiga i att vara här uppe hela tiden 😦 Men snart har det gått tre månader av sex och sedan har jag ju en månads semester också vilket gör att det snart bara är två månader kvar här uppe 🙂

Ny vecka och ny utsikt från mitt rum.

fjjjb.jpg

hbk.jpg

hgfcjgf.jpg

Kommentera

