Tristessen är nästan total

maj 9, 2007

Ja, det är så plågsamt vissa dagar att jag håller på att dö! Det jag gör om dagarna är inte tillfredställande. Jag sitter av tiden och skriver lite, ritar lite och fyller ut resten av dagen med slövarande. Och jag ser inte att det kommer att bli så mycket roligare heller men vad är kul då? Mina tidigare arbetsplatser har i alla fall gett lite utmaning då för visso fysisk. Här är det ju varken fysisk eller hjärnjympa! Det hade ju varit lite kul om det kunde vara utmanande på något annat sätt än att överleva dagen av tristess🙂

Så najs det ska bli att komma hem till Stockholm denna helg och bara relaxa😉

Ha en trevlig torsdag så ses vi kanske snart!

Kommentera

