Hemliga meddelanden

maj 13, 2007

Det är inte ofta jag skriver från STHLM men nu ska jag ju vara hemma en liten stund så nu tänkte jag att jag måste försöka jämna ut antalet inlägg mellan Stavanger och Stockholm🙂

Var ute och fikade lite idag under min shoppingrunda och tror att antingen fick jag ett hemligt meddelande eller så är ett hjärta det enda märke de får lära sig på Baristakursen

kaffe.jpg

Oavsett så var det en god kopp och den gjorde att jag orkade gå en liten stund till på stan.

Ha en trevlig vecka i somriga Stockholm!

Kommentera

