Återfall eller bara smicker

maj 14, 2007

Jag har ju försökt att fixa ex-jobb åt E i Norge och i det arbetet har jag kontaktat flera gamla arbetskamrater i Norge. Och vänliga ord och smicker kan ju alltid få en att tro att man skulle kunna få ett kort återfall. Nu har ju jag fått återfall många gånger, arbetsåterfall, och har därför lärt mig att man måste bryta helt! Det går aldrig att göra något bara lite, tyvärr. Men det är lätt att tro att det har blivit mycket bättre och att man säkert kommer att trivas mycket bättre eftersom det gått lite tid sedan sist.

Denna vecka är jag ju i Stockholm så dagarna är faktiskt mycket lättare och inte minst kvällarna hemma är bra mycket lättare än kvällar på hotell. Jag njuter av varje sekund! I tillägg till att det är skönt att vara i Stockholm insåg jag idag att jag är ledig både torsdag och fredag denna vecka! Jag var helt övertygad om att det bara var torsdagen som var ledig men det är tydligen i Norge som man inte är ledig på fredag. Heja Sverige!

Ha en trevlig tisdag!

2 svar to “Återfall eller bara smicker”

  1. K said

    Ål-rajt, nu har jag också blivit med blogg. Kan du hitta den?

    Skönt med ledigt, då får du underhålla J medan jag är borta. 😉

  2. Mmm, jag tror att jag hittade den. Men du hade verkligen gjort ditt bästa för att jag inte skulle hitta den!? 😉

Kommentera

