Konstig brand

maj 22, 2007

Hörde att det hade brunnit i Trondheim under tiden jag var hemma. Ryktet sa att det var tre av sjöhusen som brunnit och nyfiken som jag är var jag ju tvungen att ta en titt.

brand.jpg

brand2.jpg

brand3.jpg

Personligen tycker jag det är konstigt att det brunnit lite i tre hus, lite på alla tre men inte i linje utan lite här och lite där. En annan sak som är konstigt är att trots det extremt höga priserna i Trondheim så verkar det mest misshandlade huset vara mer eller mindre tomt när det brann, alltså inte använda utrymmen.

Jaja, snart är jag hemma i brandsäkra Stockholm😉

Kommentera

