Nytt rum, nya utsikter

maj 30, 2007

När jag skrev rubriken kom jag på ett klokt ordstäv som en dam uttalade när jag skulle flyga hem från Trondheim för några veckor sedan. Det hon sa när hon såg en ny kö ut i flygplanet var ”Ny kö, nya möjligheter” och skrattade gott. Det var då omöjligt att stå där och vara sur över den tredje kön för att komma ombord på flyget hem🙂

Oavsett så skulle jag ju visa lite torra bilder på utsikten från mitt hotellrum där jag för tillfället är inlåst i p.g.a. att jag ju är förkyld😦

hotel.jpg

hotel2.jpg

hotel3.jpg

Det är i alla fall varierande utsikt från de olika rummen här på hotellet, som om det skulle göra tillvaron här bättre. Personalen på hotellet är i alla fall trevlig och hälsar på glatt på mig på FRUKOSTEN. Japp, jag äter naturligtvis alltid frukost här i Trondheim!

För de som ska tenta saker imorgon, lycka till! För er andra så ska ni ha en najs torsdag!

2 svar to “Nytt rum, nya utsikter”

  1. Helena said

    Charmig utsikt, verkligen!
    Jag utför nu en förbjuden åtgärd, men man måste ju kolla om det går😉

    Ha det!

  2. Visst är det🙂

    Ni är så busig där nere i Yeah! gör förbjudna saker hela tiden. Oavsett så är det ju fredag idag och imorgon bestämmer man helt själv vad man vill göra!

    Ha det!

    PS. JLs flytt gick till ett rivningshus på Söder😉

Kommentera

