Nytt jobb, nya utsikter

juni 4, 2007

Japp!

Nytt jobb på G. Eller iaf en intervju till ett nytt jobb. Jag vet inte om detta är vad jag vill göra resten av livet men det kan man ju aldrig veta. Det är ju också alltid trevligt att gå på intervju. Detta arbete har inte sitt kontor i Mörby men inte heller en filial i Trondheim! Eller Norge för den delen. På fredag är det dags 🙂

Ha en trevlig tisdag i soliga STHLM!

6 svar to “Nytt jobb, nya utsikter”

  1. K said

    Grattis!

  2. Tackar!

    Och du är uppe med tuppen trots att du har sommarlov! Ambitiösa människor kan minsann aldrig vila 😉

  3. Johan said

    Jag tror faktiskt att herrn är uppe med tuppen för att det är två tentor för honom i dag, kan ju vara bra att starta tidigt. Jag är lite avis eftersom mitt sommarlov börjar först på torsdag, men vad göra? Jaja, jag får väl fördriva tiden med att dela ut lite priser… 😉

    Hoppas det går bra på intervjun på fredag!

  4. TVÅ! Jag trodde inte han hade några fler tentor? Eller jo det stämmer att han funderade på att plussa lite 🙂
    Kommer det att gå som en dans på torsdag då?
    Prisutdelning? Ja, du ska dela ut en fjäder i hatten till några pedagogiska lärare.

    Ha det! 🙂

  5. sanderoth said

    Jag hoppas att det går bra på torsdag, men jag plussar också, så det är ju inte världens viktigaste grej. Sen ska jag ju upp till nordligare breddgrader på torsdag också, det hoppas jag går smidigt, men det är inga flygledare inblandade, så det löser sig säkert.

    Nu är det definitivt dags för lunch, ciao!

  6. Ja, expeditionen norrut är väl med buss eller tåg så då ska väl inga flygledare kunna förstöra resan för er 😉

Kommentera

