Vad är väl ett jobb i Norge

juni 5, 2007

Ja, vad ska jag säga? Ett jobb är ett jobb är ett jobb! Men vad gör man om man inte vill resa till Norge varje vecka? Och vad är egentligen kul att göra hela veckorna?

Många frågor och väldigt få svar. Men så länge man inte tycker att man har hittat rätt så får man väl fortsätta att leta? Det är ju inte så mycket som hindrar en från att försöka olika ställen. Jag menar tänk om man får ett jobb som är bra betalt men man går och vantrivs lite hela livet och aldrig vågar prova på något nytt. Tänk om man istället byter jobb och hittar det man verkligen vill göra och stormtrivs med. Tänk hur många människor som fastnar i ett jobb som de inte trivs med bara för att de inte vågar prova något nytt, fy f…n vad trist!

Denna vecka har blivit tvungen att byta hotell p.g.a. rumbrist på mitt hemmahotell 😉 På detta hotell har jag bara fönster in mot gården men det är inte vilken gård som helst det är en ökengård.

oken.jpg

oken2.jpg

Och för nästa bild, nej jag vet inte vad de tänkte när de ställde honom där!

oken3.jpg

Ha en överraskande onsdag i Stockholm!

Kommentera

