Nationaldagen

juni 6, 2007

Jaha!? Men trots denna knallröda dag så måste ju vissa jobba och slita. Här på kontoret så är vi ganska många svenskar som jobbar sliter trots att det är nationaldag. Det som är lite kul just där jag sitter är att det finns två små svenska flaggor upphängda för att visa att det just är flaggdag i Sverige idag.

svensk_flagga.jpg

Ha en solig och skön Nationaldag i Sverige!

2 svar to “Nationaldagen”

  1. sanderoth said

    Bittrare över utebliven ledighet! Du har åtminstonde flaggor, här hemma har jag inte sett någon på hela dagen.

    Skojar bara, men jag sitter och pluggar och har det inte heller så muntert, så du behöver inte känna dig ensam. Du hade ju lite otur när 17 maj inföll på en helgdag även i Sverige, men det får man väl ta när man har ett så internationellt jobb som du.

    Simma lugnt!

  2. Skulle jag vara bitter, aldrig🙂

    Nej då, jag är inte avundsjuk på dig och ditt pluggande. Jag kommer ju att vara ledig på fredag istället vilket ju egentligen är bättre än att vara ledig idag, givet att det är lika fint väder på fredag🙂

    Plugga lugnt och lycka till imorgon!

Kommentera

