Sweet svit

juli 3, 2007

Ja, fyndigt inte sant?

Ja det är i alla fall sista kvällen med jobbet. Jag pratade med min projektledare idag och fick reda på att han skulle vara i Stavanger imorgon och Holland på torsdag. Och eftersom huvudskälet till att jag åkte upp till Trondheim denna vecka var att eventuellt hjälpa honom så finns det nu inte längre något skäl till att jag stannar. Så imorgon bär det av hemåt för sista gången på ett tag.

Som en liten avskedspresent till mig själv har jag denna vecka svit på hotellet jag bor, eller svit och svit det är hotellets handikapprum vilket betyder att jag måste böja mig ner till handfatet och i duschen för att allt är gjort för rullstol😦 Inte så häftigt som man skulle tro.

 svit.jpg

svit2.jpg

svit3.jpg

I alla fall så är det skönt att det nästan är slut!

Ha en skön onsdag!

Kommentera

