Lägenhet

juli 9, 2007

Ja, det är inte bara Down Under som det kan vara svårt att hitta lägenhet. Själv har jag idag varit och tittat på ett riktigt renoveringsobjekt. Bilder finns att se på:

http://minneslista.se/wiki/index.php/Wollmar

Lokalen är på 46 kvm och ligger centralt på Söder. Om det är ett kap eller inte är väldigt svårt att säga men säljarna menar att man kan tjäna lite pengar även om man anlitar ett byggföretag.

Vi hörs!

2 svar to “Lägenhet”

  1. skattjakt said

    har du bestämt dig för den där väldigt renoveringssugna lokalen? ska det bli ditt nya hem?🙂

    kram

  2. Nej! Lite för dyr, fuktig, mörk och för mycket arbete!

    Jag har inte heller tittat tillräckligt länge på lägenheter för att vara så på tror jag. Så nu ska jag fixa till min lägenhet så att jag kan sälja den och sedan i höst ska jag försöka hitta något färdigt😉

    Förbjudna aktiviteter hela tiden här tror jag🙂

    Ha en trevlig torsdag i Yeah!

Kommentera

