Nej, nej jag får inte!

juli 19, 2007

Nej, eftersom jag precis har fixat ett nytt jobb och brutit med det gamla, säkert inte mer är tio inlägg tillbaka. Sedan lägger de upp smarriga erbjudanden som bara skriker äventyr! Utmaning! Spänning! Som de skriver i annonsen ”exciting opportunities in Kuala Lumpur, Singapore and Perth” vad mer skulle man kunna önska sig?

acergy-norwayweb_180x500.jpg

Och eftersom jag ju jobbat för just detta företag, större delen av min tid i Norge, är möjligheterna ännu större. Men man kan inte hålla på att flänga runt överallt hela tiden, eller kan man?

Ha en underbar fredag!

2 svar to “Nej, nej jag får inte!”

  1. sanderoth said

    Det later ju inte sa dumt det dar, men du far nog lagga band pa dig sjalv, du har ju inte ens borjat pa det nya jobbet.

    Sjalv sitter jag i en regnig storstad inte alltfor langt fran Perth och funderar pa om jag ska ga pa det lokala akvariet i dag, det later inte heller sa dumt. Ha en fröjdefull fredag!

  2. Akvariet låter spännande, det kommer säkert att skilja sig en hel del från Skansen eller akvariet på Skansen. Men man vet ju aldrig kanske har de exotiska älgar och den märkliga haren från det avlägsna Sverige 😉

    Ha en bra dag!

Kommentera

