Badrum

juli 31, 2007

Japp, min huvudsyssla för tillfället är renovering av badrum och har varit de senaste 5 dagarna. Från och med i förrgår så har jag inte heller någon toalett i min lägenhet utan måste gå ner i källaren för att gå på toa. Det är ok under dagarna men klockan 3 på natten är det sådär 🙂

Lite bilder på arbetet: 
bad1.jpg

bad2.jpg

bad3.jpg

bad4.jpg

bad5.jpg

Skulle förvisso kunna använda den nya toaletten i hallen men jag tror att det ganska snabbt skulle bli äckligt 😉

4 svar to “Badrum”

  1. sanderoth said

    Vad ar det som lyser pa bild 2? Hittade du nagot magiskt foremal mitt i arbetet (fortfarande inne i HP, haha)?

    Lycka till med fortsattningen!

  2. 🙂 Tyvärr är det inte ett HP-trick utan bara en bygglampa 😦 Jag måste nog läsa den där sista HP-boken. Jag har laddat ner näst sista på ljudbok men de läser på svenska och jag håller nästan på att stänga av den varje gång de säger ”Hermione” på ett äckligt svenskt sätt 😀 Men man blir ju nyfiken på slutet!

    Tackar! Jag är nästan färdig, har bara det svåra, krångliga och det som kräver speciallösningar kvar :-S

    Ha en bra fredag!

  3. johan said

    Såg dina bilder och undrade bara om du sitter länge på dasset…? Tänkte bara efter som du har brevlåda på dass dørren.
    Den har jag aldrig sett tidigare men ska kanske skaffa en själv nu….

  4. Hahaha trodde först när jag såg bilden att du faktiskt hade toan som första rum när man kom in i hallen! 🙂

Kommentera

