Tiden går DownUnder

augusti 28, 2007

Och med anledning av detta har någon blivit ytterligare ett år äldre!

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN JOHAN!!!

choklad_tarta.jpg

Jag tror du ska låta bli att äta blommorna de kan vara giftiga 😉

Ha ett bra slut på födelsedagen!

3 svar to “Tiden går DownUnder”

  1. sanderoth said

    Tack så mycket! Tårtan ser smarrig ut även om jag håller med om att blommorna verkar lite farliga. Giftiga saker finns det ju nog av här nere, haha. Vi hörs och ses!

  2. Den ser faktiskt väldigt god ut! Kanske något att man borde baka…..

    Hörs o ses!

  3. syster said

    ja den ser otroligt smarrig ut. ungefär som den jag fick när jag fyllde år GRRR… (förväntar mig minst 2st när jag fyller 20)

Kommentera

